Archive for 9 July 2010

Välkommen!

Jag önskar alla mina

kunder med familjer en

en riktigt skön vår!

Thitaree (Thitti) 

2024 är mitt fjortonde år med Perfekt Thai Massage! Under de fjorton år som jag varit verksam i

Väckelsång och Växjö har jag mött och lärt känna många underbara människor. Jag är tacksam för det

förtroende som Ni har visat mig och önskar ett fortsatt bra och ömsesidigt förtroende!

Jag vill hjälpa Dig att slappna av och få känna Dig varm och ompysslad. Min thai massage mjukar upp stela muskler och leder. Du får en upplevelse av angenämt välbehag med ro i sinnet.

När min salong i Växjö är stängd går det bra att boka tid för massage i min salong i Väckelsång!

Var rädd om Din kropp och var snäll mot Din själ! Glöm inte att ett presentkort kan vara en trevlig och uppskattad present.

Av praktiska skäl är jag tacksam om Du betalar innan jag ger Dig massage.

Telefonen med numret 070-4501164 fungerar nu liksom 073-0836241! Men Du kan också kontakta mig för bokning via e-post.

perfectmassage11@outlook.com

Nu kan jag som vanligt emot Dig i min nya salong i Växjö! Den nya adressen är Nygatan 13, 1 trappa ned i källarplanet. E-adress och telefonnummer är samma som tidigare. En närmare presentation av mina nya lokaler kan Du se under fliken “Perfekt Thai Massage Växjö”.

När sommarsolen gör dig svettig och trött kan det vara skönt att besöka min svala salong.

Du får både en behaglig avkoppling, känner Dig väl till mods och får en välgörande vila samtidigt som kroppen får hjälp till att återhämta sig.

Jag är utbildad för att ge Dig en god och hälsofrämjande asiatisk massage med färska oljor och örter från Sydostasien. Låt mig få ge Dig lite skön avkoppling och ta hand om Dina trötta leder och muskler.

Jag är intresserad av att ge Dig nya krafter och hjälpa Dig med att få Din kropp att fungera väl. Det är kroppens förmåga att läka sig själv som jag stimulerar med en massageteknik som i mer än tusen år hjälp människor i Asien till att må bättre i både kroppen och själen. Jag vill nu också ge människorna i Sverige en möjlighet att få njuta av min thailändska massage. 

 P1000788

Det är viktigt att Du får lite vila och kan hämta nya krafter i vardagstillvaron med alla dess olika krav. Då gäller det att ta hand om Din kropp som är viktig. Du har bara en. Kroppen behöver omsorg liksom Din själ behöver få ro. Unna Dig en stunds skön massage hos mig!

thumbnail_img_2041

   

Centrumgatan 3 i Väckelsång.

I Växjö hittar Du mig på Nygatan 13.

thumbnail_Image z

 

Jag känner mig stolt över att ha stamkunder från länder utanför Sverige. Den 80+ lady som kan ses på bilden bor i Manchester i England, men varje sommar gästar hon min massagesalong för att njuta av den speciella Thaimassage som jag erbjuder. Men jag är också glad över alla mina stamkunder med rötter i Kronoberg. Det är mycket tack vare Er som mitt företag har klarat pandemins begränsningar. 

 

Välkommen att boka Din massage!

perfectmassage11@outlook.com

 

Glöm inte att fötterna är Dina bästa vänner. Om Du låter mig få ta hand om fötterna en stund kommer de att orka bära Dig varje dag genom alla årstider. Du och Dina fötter är värda att må bra. Välkommen!

       

Jag är intresserad av att hjälpa just Dig med Dina besvär. Jag vill erbjuda individuellt utformade massageprogram med full respekt för vars och ens speciella behov.

Du kan här hitta en sida som förklarar vad Thaimassage är, hur det fungerar och vilken effekt det ger.

Jag presenterar också mitt utbud av olika former av Perfect Thaimassage och en lista över vad det kostar.

Du kan välja att göra Din bokning här på sidorna Kontakt eller Prislista. Men Du kan också ringa mig och boka. Om Du bokar på min hemsida, så är det bra om Du uppger Ditt namn och Din telefon. Jag vill gärna ringa upp och bekräfta Din bokning.

Varmt välkommen att göra 

Din bokning hos mig, Thitti!

Jag har öppet under vardagar i Växjö mellan 09 – 18.

Efter överenskommelse kan jag ta emot i Väckelsång under morgontid och efter kl 18 på vardagar. Under helgerna finns jag i Väckelsång.

Tidsbeställning kan du göra på telefon 070-4501164.

Boka även via: perfectmassage11@outlook.com

 p1010180

 

Adressen är Centrumgatan 3,  362 51 Väckelsång.

I Växjö hittar Du mig på Nygatan 13 i källarplanet.

Telefon: 070-4501164 

perfectmassage11@outlook.com

Observera att det bara går att boka och skriva kommentarer på sidorna Kontakt och Prislista!

9 July 2010 at 13:06


Archives

Bloggstatistik

  • 35,981 träffar

Kalender

July 2010
M T W T F S S
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031